Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Terug naar vorige pagina

Wanneer je na het plaatsen van je bestelling op de bevestigingspagina een ordernummer hebt gekregen is de bestelling door ons systeem verwerkt.
Het kan zijn dat de bevestigingsmail door je SPAM-filter is tegengehouden of in een aparte map (ongewenste e-mail) is geplaatst.

Mocht je geen ordernummer op de bevestigingspagina gekregen hebben dan is er mogelijk iets fout gegaan met je bestelling.
Neem in dat geval direct contact op met de klantenservice om je bestelling na te gaan.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy